Sumažėjusios talpos „Nissan LEAF“ akumuliatoriai antram gyvenimui panaudojami gamyklose
Laikui bėgant elektromobilių baterijos „degraduoja“. T.y. praranda talpą. Vienų gamintojų lėčiau, kitų greičiau. Ne paslaptis, kad pakankamai greitai taip atsitinka su „Leafais“. O ką daryti su jomis, kai jau atitarnauja? Vieną iš išeičių siūlo pati „Nissan“.
„Nissan“ gamyklose autonominės vairuojamos transporto priemonės (arba AGV) pristato dalis automobilių gamyklos darbuotojams. Tai reiškia, kad darbuotojas negaišta laiko ieškodamas komponento ir gali susitelkti ties jo diegimu. Laiko taupymas padidina gamyklos efektyvumą.
„Nissan“ Oppama gamykloje, į pietus nuo Tokijo, yra daugiau nei 700 AGV. Jeigu pažvelgtume ir į kitas „Nissan“ gamyklas visas pasaulyje, tai jų suskaičiuotume daugiau kaip 4000 AGV.
Pirmosios kartos „Leaf“ elektromobiliuose buvo sumontuoti 24 kWh akumuliatoriai. Šios ličio jonų pakuotės buvo pagamintos sujungus 48 modulius. Jeigu seniau gamyklose į AGV montuodavo naujus modulius, tai dabar paimami 3 naudoti moduliai.

Švino rūgštinės baterijos paprastai keičiamos kas dvejus metus. Tikimasi, kad pakeistos į senus „Leaf“ akumuliatorius tarnaus septynerius – aštuonerius metus. Mažiau akumuliatorių reiškia ir mažesnį poveikį aplinkai. O taip pat po truputį priartina prie siekio, kad elektromobiliai būtų gaminami su nuline tarša.