Atnaujintas „Renault Megane E-Tech Electric“ modelis: daugiau galios ir inovacijų
Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ pristatė atnaujintą savo populiarųjį elektrinį modelį – „Megane E-Tech Electric“. Naujasis modelis siūlo ne tik atnaujintą „Esprit Alpine“ įrangos liniją, bet ir pažangias technologines naujoves, kurios pagerina vairavimo patirtį bei efektyvumą.
Nauja „Esprit Alpine“ įranga
Naujoji „Esprit Alpine“ versija įsiterpia tarp jau esamų „Techno“ ir „Iconic“ modelių. Šis variantas išsiskiria sportišku dizainu, kurį pabrėžia:
- Išskirtinė Dolomit-Grau matinė pilka spalva.
- 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
- Tamsinti logotipai automobilio priekyje ir gale.
- Blizgaus juodo atspalvio langų rėmai.
- Specialus „Esprit Alpine“ ženklelis ant priekinio kairiojo sparno.

Salone taip pat jaučiama sportiška atmosfera – kontūruotos sėdynės yra aptrauktos juodu audiniu su mėlynais dygsniais. Interjero medžiagos pagamintos iš perdirbtų pluoštų, įskaitant plastikinius butelius ir saugos diržus. Prancūzijos vėliavos spalvų ženklelis pabrėžia „Alpine“ ir „Renault“ prekės ženklų paveldą.
Pažangios technologijos vairavimo patogumui
Vairavimas vienu pedalu
Atnaujintas „Megane E-Tech Electric“ pirmą kartą siūlo vieno pedalo sistemą. Ji leidžia vairuotojui valdyti greitėjimą ir stabdymą vien tik naudojant akseleratoriaus pedalą – atleidus pedalą, automobilis automatiškai lėtėja. Tai ne tik pagerina komfortą, ypač miesto eisme, bet ir padidina energijos atgavimo efektyvumą, padidinant nuvažiuojamą atstumą.
Svarbu pažymėti, kad vieno pedalo funkciją galima įdiegti ir ankstesniuose modeliuose, pagamintuose nuo 2024 m. kovo.
Dvikryptis 11 kW įkroviklis ir energijos dalijimasis
Kiekvienas atnaujintas „Megane E-Tech Electric“ dabar standartiškai aprūpintas dvikrypčiu 11 kW kintamosios srovės įkrovikliu. Taip pat galima pasirinkti galingesnį 22 kW įkroviklį.

Be to, su papildomu V2L adapteriu (Vehicle-to-Load) automobilis gali tapti mobilia elektros stotele – jo aukštos įtampos akumuliatorius gali tiekti elektros energiją kitiems prietaisams, pavyzdžiui, kavos aparatui, elektriniam paspirtukui ar dulkių siurbliui.
„Plug&Charge“ – greitesnis ir paprastesnis įkrovimas
Naujoji „Plug&Charge“ funkcija leidžia automobiliui automatiškai pradėti įkrovimą, kai jis prijungiamas prie suderinamos greitojo įkrovimo stotelės. Vairuotojui nereikia papildomos autentifikacijos per programėlę ar kortelę – mokėjimas vykdomas per „My Renault“ programėlę.

Ši funkcija yra „Mobilize Charge Pass“ paslaugos dalis, suteikianti prieigą prie daugiau nei 800 000 viešųjų įkrovimo stotelių 25 Europos šalyse. Prenumeratos planas taip pat suteikia klientams galimybę gauti nuolaidas įkrovimo kainoms.
Galingesnis variklis ir didesnis nuotolis
Atnaujintas „Megane E-Tech Electric“ su 60 kWh akumuliatoriu gali įveikti iki 461 km pagal WLTP standartą. Modelis su mažesniu 40 kWh akumuliatoriumi buvo pašalintas iš gamybos.
Galingesnis 160 kW (218 AG) variklis dabar yra standartinis, o anksčiau siūloma 96 kW (131 AG) versija buvo išimta iš gamybos.
Kaina ir prieinamumas
Naujojo „Renault Megane E-Tech Electric“ bazinė kaina prasideda nuo 40 900 eurų, o ankstesnio modelio pradinė kaina buvo 35 600 eurų.

Šis naujos kartos kompaktiškas elektrinis automobilis ne tik pasižymi moderniu dizainu, bet ir siūlo patobulintas technologijas bei didesnį nuvažiuojamą atstumą, todėl tampa patrauklia alternatyva tvariems miesto ir ilgų kelionių vairuotojams.