Atnaujintas „Opel Mokka Electric“: daugiau technologijų ir modernesnis dizainas
„Opel“ atnaujino savo kompaktišką elektrinį SUV „Mokka Electric“ 2025 m. modelį. Pagrindiniai pokyčiai susiję ne tik su išvaizda, bet ir su patobulinta programine įranga.
Ryškus dizainas ir modernūs akcentai
Drąsios ir aiškios linijos, įskaitant „Opel Vizor“ priekinę dalį, suteikia „Mokka“ tapatumą. Tai pirmasis modelis, kuriame pristatytas šis prekės ženklo dizaino elementas, kuris dabar puošia visus naujus „Opel“ modelius. Naujasis „Opel Blitz“ logotipas „Vizor“ centre dar labiau pabrėžia automobilio charakterį, o juoda priekinė dalis harmoningai įsilieja į bendrą išvaizdą.
Nuo variklio dangčio iki galinės dalies besitęsianti juoda dizaino linija išryškina sportišką išvaizdą, o blizgios juodos spalvos apvadai ratų arkose bei priekinėje ir galinėje dalyje suteikia automobiliui elegancijos. Naujas priekinis buferis ir specialūs aerodinaminiai ratlankiai „Mokka Electric“ versijoje pagerina automobilio aerodinamiką, o chromuotų elementų atsisakymas atitinka „Opel Greenovation“ tvarumo filosofiją.

Minimalistinis ir ekologiškas interjeras
Viduje „Mokka“ išlaiko tvarumo kryptį – visos apmušalų medžiagos pagamintos iš perdirbtų medžiagų. „Detox“ dizaino filosofija reiškia aiškią orientaciją į esminius dalykus: naujas, viršuje ir apačioje suplokštintas vairas pagamintas iš veganiškų medžiagų ir atspindi išorinio dizaino filosofiją.
Centrinė konsolė tapo dar aiškesnė ir elegantiškesnė – daugelis valdymo funkcijų perkelta į centrinį spalvotą jutiklinį ekraną, todėl salonas atrodo modernesnis. Elektrinio stovėjimo stabdžio ir važiavimo režimų perjungimo jungikliai perkelti iš naujosios „Opel Grandland“ versijos, suteikiant salono dizainui aukštesnės klasės pojūtį.
Pažangus multimedijos ir navigacijos sprendimas
Nauja multimedijos ir navigacijos sistema suteikia „Mokka“ dar daugiau technologinių galimybių. Salone naudojama „Qualcomm Snapdragon Cockpit Platform“, kuri užtikrina pažangius vaizdo efektus, aukštos kokybės multimediją ir geresnes ryšio galimybes, įskaitant „Wi-Fi“, „Bluetooth“ ir 4G ryšį.
Standartiškai „Mokka“ turi 10 colių skaitmeninį prietaisų skydelį ir tokio pat dydžio lietimui jautrų ekraną. Sistemą galima valdyti valdikliais, kaip išmaniajame telefone, arba balso komandomis su „Hey, Opel“ funkcija. Taip pat galima susieti vairuotojo profilį su išmaniuoju telefonu ir personalizuoti ekraną bei meniu.

Užsisakius integruotą navigacijos sistemą, žemėlapių atnaujinimai siunčiami tiesiogiai į automobilį. Sistema mokosi iš vairuotojo įpročių ir automatiškai siūlo kelionės tikslus bei maršrutus. Su „myOpel“ programėle galima iš anksto nustatyti kelionės tikslą ir siųsti maršrutą į automobilį. Be to, „Opel“ pristato „ChatGPT“ funkciją, kuri suteikia galimybę gauti įvairiapusišką informaciją tiesiogiai automobilyje.
Naujajame „Mokka“ belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas tampa dar patogesnis, o USB-C jungtis centrinėje konsolėje užtikrina greitą kitų įrenginių įkrovimą. Be to, pasirenkama 180 laipsnių galinio vaizdo kamera padeda manevruojant miesto sąlygomis.
Dvi elektrifikuotos jėgainės, dvi komplektacijos ir du individualizavimo paketai
Naujoji „Mokka“ siūloma dviejose komplektacijose – „Edition“ ir „GS“, kurios gali būti papildytos dviem individualizavimo paketais.
Be benzininio variklio yra ir dvi elektrifikuotos alternatyvos: 48 V hibridas ir elektrinė „Mokka Electric“ versija. Visiškai elektrinė „Mokka“ dabar siūloma tik su 115 kW (156 AG) varikliu ir 54 kWh akumuliatoriumi. Dėl kompaktiškos baterijos ir optimizuotos konstrukcijos automobilio svoris siekia tik 1 615 kg, o tai padeda pasiekti iki 403 km nuvažiuojamą atstumą (WLTP). Žemai sumontuota baterija užtikrina stabilumą kelyje, o 260 Nm sukimo momentas garantuoja greitą įsibėgėjimą ir dinamišką vairavimą.
Alternatyva – „Mokka Hybrid“ su 48 V technologija, kurios kaina prasideda nuo 29 740 eurų. Ši versija sujungia 1,2 l 100 kW (136 AG) turbininį benzininį variklį su 21 kW (28 AG) elektros varikliu ir elektrifikuota šešių laipsnių dviejų sankabų transmisija. Tai padeda sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisijas, o mieste galima važiuoti vien tik elektra.
Naujoji „Opel Mokka“ – tai modernus, stilingas ir technologiškai pažangus miesto SUV, kuris siūlo įvairias elektrifikuotas pavaras ir aukščiausios klasės inovacijas plačiam vairuotojų ratui.
Techniniai duomenys | Opel Mokka Electric |
Variklio galia | 115 kW (156 AG) |
Sukimo momentas | 260 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 54 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 50.8 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 403 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 9,0 sek |
Maksimalus greitis | 150 km/val. |
AC (lėtasis) krovimas | 7.4 kW |
DC (greitasis) krovimas | 100 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4151/1790/1534 |
Ratų bazė (mm) | 2557 |
Varomieji ratai | Priekiniai |
Masė (be krovinio/pakrauta) kg | 1615/2015 |
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L | 310/1060 |
Bagažo talpa po kapotu L | 0 |
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg | 0 |
Apsisukimo spindulys M | 11,1 |
Platforma | PSA eCMP |
Kėbulo tipas | SUV |
Šilumos siurblys | Yra |