Legendinis „Hilux“ grįžta. „Toyota“ oficialiai pristatė devintos kartos modelį ir tuo pačiu žengė į naują savo pikapų istorijos etapą – gamoje atsiras pirmoji visiškai elektrinė versija bei vandenilio kuro elementais varomas variantas. Abu modeliai – be išmetamųjų teršalų.
Šis žingsnis – Japonijos gamintojo daugiakryptės strategijos dalis: vietoje vieno universalaus sprendimo klientams siūlomos kelios energijos sistemos, pritaikytos skirtingoms rinkoms ir poreikiams. Naujasis „Hilux“ išlaiko esmines savo savybes – kokybę, tvirtumą ir patikimumą, tačiau siūlo daugiau pasirinkimų nei bet kada anksčiau, įskaitant 48 V hibridinę ir visiškai elektrinę versijas.
Dizainas: ryškesnis, tvirtesnis, funkcionalesnis
Naujos kartos „Hilux“ sukurtas pagal „Tough and Agile“ – tvirto, bet vikraus – dizaino viziją. Agresyvesni priekinės dalies kontūrai, siauresni žibintai ir juosta su dideliu „TOYOTA“ užrašu kuria solidų įvaizdį.
Elektrinė versija išsiskiria uždara priekine dalimi (nereikia radiatoriaus grotelių) ir specialiais ratlankiais. Visose versijose atsirado naujas galinės platformos laiptelis ir atnaujinti šoniniai laipteliai – jie palengvina įlipimą į krovinių zoną.

Viduje – ryškus šuolis į aukštesnę klasę. „Hilux“ perėmė dalį „Land Cruiser“ stilistikos: horizontali centrinės konsolės architektūra, iki 12,3 colio prietaisų skydelis ir tokio pat dydžio multimedijos ekranas.
Pirmąkart naudojamas elektrinis vairo stiprintuvas, kuris palengvina manevrus ir sumažina smūgių atatranką bekelėje.
Valdymo ir saugos sistemų arsenalas gerokai išplėstas:
- naujos kartos „Toyota T-Mate“ pagalbininkai
- atnaujintas „Toyota Safety Sense“
- avarinio sustabdymo sistema
- vairuotojo stebėjimo kamera
- aklosios zonos stebėjimo sistema
- belaidis telefonų įkroviklis ir papildomi USB lizdai
Programinė įranga atnaujinama nuotoliniu būdu.
Elektrinis „Hilux“: pirmasis istorijoje
Didžiausia naujiena – elektrinė „Hilux“ versija. Ji išlaiko klasikinę kėbulo ant rėmo konstrukciją ir realias bekelės galimybes. Baterija apsaugota nuo mechaninių pažeidimų ir vandens, o brastų įveikimo gylis toks pat kaip įprastų versijų.
Elektrinėje modifikacijoje naudojamas:
- 59,2 kWh akumuliatorius
- priekyje ir gale – elektriniai varomieji tiltai
- nuolatinė visų varančiųjų ratų pavara
- iki ~240 km nuotolis (WLTP)
- iki ~715 kg naudingoji apkrova
- iki 1 600 kg vilkimo galia
„Multi-Terrain Select“ sistema leidžia pritaikyti parametrus kelio dangai ir efektyviai valdyti sukimo momentą bei stabdymą – tai prilygsta tradiciniam L4 režimui.
Elektrinė versija turėtų tapti patraukliu pasirinkimu įmonių parkams, kuriems svarbus nulinis išmetimas, aukšta patvarumo kartelė ir realus funkcionalumas.

„Hilux Hybrid 48V“ – būsimas europietiškas hitas
48 V hibridinė sistema bus vienas svarbiausių modelio pasirinkimų Europoje.
Ji derinama su 2,8 l dyzeliniu varikliu ir užtikrina sklandesnę, tylesnę eigą tiek kelyje, tiek bekelėje. Hibridinės sistemos komponentai sumontuoti taip, kad nebūtų paaukota salono erdvė ir būtų išlaikytas 700 mm brastų gylis.
Svarbiausia – pikapas nepraranda praktiškumo:
- iki 1 tonos krovinio
- iki 3 500 kg vilkimo
Bekelėje padeda „Multi-Terrain Select“, „Multi-Terrain Monitor“ ir panoraminė kamera.
Vandenilio kryptis – nuo 2028 m.
„Toyota“ oficialiai patvirtino ir vandenilio kuro elementais varomo „Hilux“ gamybą. Debiutas numatytas 2028 m. Ši versija taps svarbia žyme kuriant platesnę vandenilio ekosistemą bei infrastruktūrą Europoje.

Apibendrinimas
Naujasis „Hilux“ įžengia į naują erą – pirmą kartą siūloma elektrinė ir 48 V hibridinė versijos, o netrukus prisijungs ir modelis su vandenilio kuro elementais. Visa tai – neišduodant legendinio „Hilux“ charakterio: tvirtumo, patvarumo ir gebėjimo dirbti sudėtingiausiomis sąlygomis.












