„Honda e” pirmą kartą parodytas 2017 metais kaip „Urban EV” prototipas. 2019 m. Ženevos automobilių parodoje demonstruotas „e Prototype”, o rugsėjį Frankfurto parodoje parodytas jau gamybai beveik paruoštas „e” modelis. Beje, nuotraukas, kurias matote apačioje, fotografavau dar būdamas Ženevos automobilių parodoje.
| Techniniai duomenys | Honda e | Honda e Advance |
| Variklio galia | 100 kW (136 AG) | 113 kW (154 AG) |
| Sukimo momentas | 315 Nm | 315 Nm |
| Bendra akumuliatoriaus talpa | 35,5 kWh | 35,5 kWh |
| Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 28.5 kWh | 28.5 kWh |
| Nuvažiuojamas atstumas | 222 km. (WLTP) | 210 km. (WLTP) |
| Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 9 sek. | 8,3 sek. |
| Maksimalus greitis | 145 km/h | 145 km/h |
| AC (lėtasis) krovimas | 6,6 kW | 6,6 kW |
| DC (greitasis) krovimas | 50 kW | 50 kW |
| Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm.) | 3894/1752/1512 | 3894/1752/1512 |
| Varomieji ratai | Galiniai | Galiniai |




Visi norintys Lietuvoje šį mažylį galėjo išbandyti jau nuo 2020 metų vasaros pabaigos. Kuo skiriasi šios dvi komplektacijos? Advance papildomai turi:
- Galingesnį variklį (113 kW).
- Aklosios zonos įspėjimo sistemą.
- 230V elektros lizdą.
- Priekinį šildomą stiklą ir šildomą vairą.
- „Honda Parking Pilot“ automatinio parkavimo sistemą.
- Daugiau kamerų.
- „Premium Audio“ garso sistemą.
- 17″ lengvo lydinio ratlankius.












