Elektromobilis „Toyota bZ4X“

„Toyota“ atnaujins visiškai elektrinį „bZ4X“ – greitesnis įkrovimas, didesnė galia ir ilgesnis nuvažiuojamas atstumas

Visiškai elektrinis SUV „Toyota bZ4X“ sulauks pirmojo visapusiško atnaujinimo nuo tada, kai 2022 m. buvo pristatytas kaip „Toyota“ akumuliatorinių elektromobilių (BEV) programos flagmanas. Techniniai patobulinimai sustiprins modelio našumą ir pagerins vairuotojų patirtį.

  • Naują „bZ4X“ modelių gamą papildys dvi akumuliatorių versijos – 57,7 kWh ir 73,1 kWh bendros talpos – suteiks klientams daugiau pasirinkimo galimybių.
  • Nauja akumuliatoriaus išankstinio kondicionavimo funkcija pagerins įkrovimo efektyvumą įvairiomis sąlygomis.
  • Naujas 22 kW įmontuotas kintamosios srovės (AC) įkroviklis.
  • Patobulinta „Toyota“ eAxle sistema, užtikrinanti didesnę galią – iki 343 AG (252 kW).
  • Naujas interjero dizainas su atnaujintu prietaisų skydeliu.
  • Atnaujintas eksterjeras suteikia elegantiškesnę išvaizdą.
  • Modelis bus pristatytas po 2025 m. vasaros.
Elektromobilis „Toyota bZ4X“. Gamintojo nuotr.

Dviejų akumuliatorių pasirinkimas

Atnaujinto „bZ4X“ modelio gama bus išplėsta su dviem akumuliatorių versijomis. Dabar klientai galės rinktis 57,7 kWh arba 73,1 kWh bendros talpos bateriją pagal savo poreikius ir biudžetą.

  • 57,7 kWh akumuliatorius bus prieinamas tik priekiniais ratais varomoje versijoje.
  • 73,1 kWh akumuliatorius bus siūlomas tiek priekiniais, tiek visais ratais varomose versijose.

Maksimalus nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP bandymų ciklą sieks iki 573 km (galutinis patvirtinimas dar laukiamas).

Didesnė galia su patobulinta eAxle sistema

„Toyota“ kompaktiška, lengva ir efektyvi eAxle sistema buvo atnaujinta, dabar naudojant silicio karbido (SIC) puslaidininkius, leidžiančius pasiekti didesnę galią. Tai padaro naująjį „bZ4X“ vienu galingiausių „Toyota“ modelių Europoje už GR sportinių automobilių serijos ribų.

Trys galios konfigūracijos:

  • 57,7 kWh akumuliatorius, 167 AG (123 kW), priekiniai varomi ratai.
  • 73,1 kWh akumuliatorius, 224 AG (165 kW), priekiniai varomi ratai.
  • 73,1 kWh akumuliatorius, 343 AG (252 kW), visi varomi ratai.

Visų varančiųjų ratų versija galės tempti iki 1 500 kg. Maksimali nuolatinės srovės (DC) įkrovimo galia išlieka 150 kW.

Dizaino atnaujinimai ir komforto patobulinimai

Atnaujintas tiek eksterjeras, tiek interjeras. Priekis įgavo aptakesnę, elegantiškesnę išvaizdą su patobulinta aerodinamika.

Elektromobilis „Toyota bZ4X“. Gamintojo nuotr.

Salonas buvo visiškai atnaujintas:

  • Nauja centrinė konsolė, pritaikyta skaitmeniniams įrenginiams.
  • Naujas prietaisų skydelio dizainas.
  • 14 colių multimedijos ekranas – standartinėje komplektacijoje.

Dėl pakabos ir kėbulo patobulinimų naujasis „bZ4X“ pasižymės mažesniu triukšmu bei vibracija, taip pat geresniu komfortu ir vairavimo dinamika.

Programinės įrangos atnaujinimai

Atnaujintas „bZ4X“ dabar standartiškai turės akumuliatoriaus išankstinio kondicionavimo funkciją. Ji leidžia užtikrinti optimalią įkrovimo temperatūrą, taip padidinant įkrovimo efektyvumą. Šią funkciją galima aktyvuoti rankiniu būdu arba automatiškai, kai automobilis nukreipiamas į greitojo įkrovimo stotelę.

Taip pat integruota nauja BEV navigacijos funkcija, kuri parenka maršrutą pagal automobilio akumuliatoriaus įkrovos lygį ir likusį nuvažiuojamą atstumą, automatiškai siūlydama tinkamiausias įkrovimo stoteles. Ši funkcija jau pasiekiama dabartiniams „bZ4X“ modeliams per belaidžius (over-the-air) atnaujinimus.

Pristatymas rinkai

Atnaujintas „Toyota bZ4X“ Europos rinkose pasirodys po 2025 m. vasaros.

Jums taip pat gali patikti

Atnaujintas „Renault Megane E-Tech Electric“ modelis: daugiau galios ir inovacijų

Lexus RZ elektromobilis

Pasaulinė premjera: naujasis visiškai elektrinis 2025 m. „Lexus RZ“

Elektromobilis „TOYOTA C-HR+“

Debiutuoja vien elektra varomas „Toyota C-HR+“

ID. EVERY1 elektromobilis

„Volkswagen“ pristato „ID. EVERY1“ – ateities miesto elektromobilį, skirtą visiems

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *