Tesla atnaujino Model S ir Model X

Tesla atnaujino S ir X modelius

Sausio pradžioje „Tesla“ darbuotojai, kurie yra atsakingi už pardavimus, gavo nurodymą iki sausio pabaigos išparduoti likusius „Model S“ ir „Model X“ automobilius. Perskaitęs tokias naujienas pagalvojau, kad laukia kažkas įdomaus. Bet nežinojau, kas tai bus. Ir štai dabar jau žinome.

Dizainas liko beveik nepasikeitęs, o štai daugiausia pokyčių- interjere. Turbūt jau pastebėjote, kad su vairu kažkas ne taip- jis ne toks, kaip pas visus kitus automobilius. Ar prisimenate serialą „Ratuotas riteris“? Ten kaip tik „Kito“ vairas buvo panašus į šį. Manau, kad toks vairas padarytas tam, kad būtų lengviau stebėti priešais vairuotoją esantį prietaisų skydelį. O ir jų siekis yra sukurti visiškai savavaldį automobilį, tai kam tas vairas bus bereikalingas?

Atsinaujinęs „Model S“ interjeras. Gamintojo nuotr.

Jeigu esate atidūs, tai pastebėsite, kad ir jokių rankenėlių nebėra šalia vairo- nei posūkių, nei vairavimo režimų perjungimo. Viskas persikels ant vairo. Štai tais rutuliukais vairo šonuose viską ir valdysite. Išskyrus važiavimo režimus. Tokie pat rutuliukai yra ir „Model 3“ bei „Model Y“ vairuose, bet šiuose naujuose bus galima pasirinkti paspaudimo jėgą- nuo paspaudimo priklausys ar įsijungs posūkio signalas ar tolimosios šviesos, autopilotas, priekinio stiklo valytuvai ir balso komandos.

Naujo dizaino vairas. Gamintojo nuotr.

Bet ir dar ne viskas, ką reikėtų pasakyt apie vairą. Net ir važiavimo režimų pasirinkimo rankenėlės nebėra. Tai kaip tada važiuoti? Čia ir vėl viskas daroma žvelgiant į ateitį- automobilis važiuos pats. Tiksliau jis konkrečiu atveju žinos, kur norite važiuoti. Tarkime, kad esate sustoję prie „Tesla“ įkrovimo stotelės atbuliniu. Tai visur prikišti davikliai matys, kad gale yra kliūtis ir pajudėti galėsite tik į priekį. Bet kiek supratau, dar kažkur centrinės konsolės apačioje, kur yra telefono įkroviklio vieta, bus ir prisilietimui jautrūs jutikliai, kurie leis tiksliai pasirinkti P,R,N,D. Manau, kad vėliau atsiras galimybė pasirinkti ir mums įprastą vairą

Vertikalų ekraną, kurį matėme senesniuose „Model S“ ir „Model X“, dabar pakeis horizontalus 17 colių ekranas. Nuo šiol bus galimybė jį pasukti taip, kaip jums patogiau. T.y. tiek į vairuotojo pusę, tiek ir į keleivio pusę. Jis bus 2200 × 1300 raiškos, turės ryškias ir gilias spalvas. Ir žinoma, kad niekas „nelagins“. Galėsite žaisti net naujausius žaidimus. Dar vienas ekranas bus centrinėje konsolėje gale- juo mėgausis ant galinės sėdynės sėdintys keleiviai.

Naujieji ekranai. Gamintojo nuotr.

Atnaujintas ne tik interjeras, bet ir jėgos agregatai, akumuliatorių architektūra. Nauja akumuliatorių šiluminė architektūra leis ne tik greičiau įkrauti, bet ir efektyviau eksploatuoti bet kokiomis sąlygomis.

Gamintojo nuotr.

Na, o dabar atėjo laikas techninėms specifikacijoms. O jos iš ties įspūdingos. Bus galima rinktis iš dviejų versijų- „Long Range“ ir „Plaid“. Vėliau pasirodys ir „Plaid+.

Techniniai duomenys
„Tesla Model S“
„Tesla Model S Long Range“„Tesla Model S Plaid“„Tesla Model S Plaid+“
Variklių skaičius233
Variklių galia670 AG1020 AG1115 AG
Įsibėgėjimas iki 100 km/valTruputį daugiau nei 3 sekundėsMaždaug per 2 sekundesMaždaug per 2 sekundes
Maksimalus greitis250 km/val322 km/val322 km/val
Akumuliatoriaus talpa (bendra)95 kWh95 kWh120 kWh
Akumuliatoriaus talpa (panaudojama)90 kWh90 kWh115 kWh
DC (greitasis) krovimas250 kW250 kW250 kW
Nuvažiuojamas atstumas663 km (WLTP)628 km (WLTP)840 km (WLTP)
Techniniai duomenys
„Tesla Model X“
„Tesla Model X Long Range“„Tesla Model X Plaid“
Variklių skaičius23
Variklių galia670 AG1020 AG
Įsibėgėjimas iki 100 km/valApie 2,5 sekApie 2,5 sek
Maksimalus greitis250 km/val262 km/val
Akumuliatoriaus talpa (bendra)95 kWh95 kWh
Akumuliatoriaus talpa (panaudojama)90 kWh90 kWh
DC (greitasis) krovimas250 kW250 kW
Nuvažiuojamas atstumas580 km (WLTP)547 km (WLTP)

Trumpas atnaujinimų sąrašas:

  • Aukščiausios kokybės 22 garsiakalbiai su aktyviu triukšmo slopinimu.
  • 17 colių centrinis ekranas, 12,3 colių vairuotojo ekranas ir 8 colių ekranas gale sėdintiems.
  • Galimybė žaisti naujausius žaidimus.
  • Šildomos sėdynės kiekvienam keleiviui, šildomas vairas ir šildomas priekinis stiklas.
  • Vėdinamos priekinės sėdynės.
  • Trijų zonų „Airwave“ kondicionavimo sistema.
  • HEPA oro filtravimo sistema.
  • Salono apšvietimas.
  • Tonuotas stiklinis stogas.
  • Visi langai apsaugo nuo ultravioletinių ir infraraudonųjų spindulių.
  • Automatiškai atidaromas ir uždaromas galinis bagažinės dangtis.
  • Mobilusis telefonas bus naudojamas kaip automobilio rakteliai.
  • Interneto naršyklė.
  • Galimybė žiūrėti Netflix, Youtube ir kt.
  • Karaokė.

Jums taip pat gali patikti

Tinklapio atnaujinimo darbai

Mercedes-Benz CLA elektromobilis

„Mercedes-Benz CLA“: naujosios kartos elektromobilis

Atnaujintas „Renault Megane E-Tech Electric“ modelis: daugiau galios ir inovacijų

Lexus RZ elektromobilis

Pasaulinė premjera: naujasis visiškai elektrinis 2025 m. „Lexus RZ“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *