2025 m. lapkričio 19 d. „Porsche“ pradeda visiškai naują skyrių savo istorijoje – pristato pirmąjį visiškai elektra varomą Cayenne. Naujasis modelis siūlo iki 850 kW (1156 AG) galią, 2,5 sek. įsibėgėjimą iki 100 km/val., iki 400 kW įkrovimo galią ir iki 642 km WLTP nuvažiuojamą atstumą. Pagal galią tai – galingiausias serijinis Porsche istorijoje.
Elektra varomas flagmanas – nuo superautomobilio dinamikos iki bekelės galimybių
Naujoji elektrinė Cayenne karta startuoja su dviem versijomis:
Cayenne Electric
Cayenne Turbo Electric
Abu modeliai turi visų varomųjų ratų sistemą ePTM, o Turbo versija demonstruoja išskirtinį pajėgumą:
0–100 km/val. – 2,5 s
0–200 km/val. – 7,4 s
Didžiausia galia su Launch Control – 850 kW / 1 156 AG
Maksimalus sukimo momentas – 1 500 Nm
Įprastu režimu Cayenne Turbo išvysto iki 630 kW (857 AG), o laikinas Push-to-Pass mygtukas suteikia papildomus 130 kW 10 sekundžių.

Bazinis Cayenne Electric siūlo:
300 kW (408 AG) standartinės galios
325 kW (442 AG) su Launch Control
0–100 km/val. – 4,8 s
Vmax – 230 km/val.
Rekuperacija kaip „Formulėje E“
Porsche teigia, kad Cayenne Electric rekuperacijos galia siekia iki 600 kW – tai vienas aukščiausių rodiklių rinkoje.
Kasdienėje eksploatacijoje net 97 % stabdymo atliekama vien elektros motorais, todėl mechaniniai stabdžiai naudojami retai.
Turbo modelyje galima užsakyti Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) stabdžius.

Važiuoklė: komfortas, sportiškumas ir stabilumas
Standartinėje įrangoje – adaptyvi pneumatinė pakaba su PASM.
Papildomai galima komplektuoti:
galinių ratų vairavimo sistemą (iki 5° pasukimas),
Porsche Torque Vectoring Plus (Turbo modelyje),
Porsche Active Ride – naujos kartos aktyvią pakabą, ženkliai mažinančią kėbulo pasvirimus.
Įkrovimas: iki 400 kW ir pirmoji Porsche indukcinė sistema
Naujasis 113 kWh akumuliatorius turi dvipusį aušinimą ir suteikia:
Cayenne Electric – iki 642 km (WLTP)
Cayenne Turbo – iki 623 km (WLTP)
Įkrovimas:
Iki 390 kW DC (specialiomis sąlygomis – iki 400 kW)
10–80 % mažiau nei per 16 min
Per 10 min. papildoma iki 325 km (Cayenne) arba 315 km (Turbo)
Pirmą kartą Porsche siūlo indukcinį įkrovimą iki 11 kW – pakanka automobilį pastatyti virš specialios grindų plokštės.

Dizainas: pažangus, aerodinamiškas ir aiškiai atpažįstamas
Naujos kartos Cayenne pasižymi:
žemu kapotu ir naujais Matrix LED žibintais,
rėmelio neturinčiomis durelėmis,
dviejų tonų kėbulo dizainu,
0,25 Cd aerodinamikos koeficientu – vienu geriausių tarp SUV.
Turbo modelyje naudojamos išskirtinės Turbonite spalvos detalės ir aktyvūs galiniai aeroblade elementai, kurie gerina oro srautą prie didelių greičių.
Didesnis erdvumas ir praktiškumas
Elektrinis Cayenne:
yra 55 mm ilgesnis nei ankstesnis vidaus degimo modelis,
turi ilgesnę – 3 023 mm – ratų bazę (daugiau vietos gale),
galinė sėdynė reguliuojama elektra,
bagažinė – 781/1 588 l + 90 l priekyje,
vilkimo galia – iki 3,5 t.
Naujas salonas: didžiausia ekranų erdvė Porsche istorijoje
Porsche Driver Experience sistemos centre – lenktas OLED ekranas Flow Display, o viso ekrano zona sudaryta iš:
14,25 colių prietaisų skydelio (OLED),
centrinio ekrano,
14,9 colių ekrano keleiviui.
Salone taip pat:
naujos Mood Modes nuotaikų erdvės,
skaidrumą keičiantis panoraminis stogas,
naujoviška panelinė šiluma (šyla ne tik sėdynės, bet ir paviršiai),
animuota „Communication Light“ šviesos juosta.
Skaitmeninė aplinka plečiama trečiųjų šalių programėlėmis, integruotu žaidimų ir srautinio turinio centru bei nauju Voice Pilot balsu.
Išmanus raktas – Porsche Digital Key – leidžia atrakinti automobilį išmaniuoju telefonu ar laikrodžiu ir dalintis prieiga su iki 7 žmonių.

Elektra, hibridas ir vidaus degimas – kartu ir po 2030 m.
Porsche patvirtino, kad Cayenne šeimoje ir toliau bus siūlomi:
elektriniai,
hibridiniai,
vidaus degimo modeliai.
Į elektrifikuotą šeimą įtrauktas Cayenne Electric – dar vienas žingsnis Porsche transformacijos kelyje: 2025 m. net 36 % visų Porsche pardavimų sudaro elektrifikuoti automobiliai.
Naujieji Cayenne Electric modeliai jau priima užsakymus.












